-
Vicenta Evangelina vista el Colege Imperial de Chiquets Òrfens de sant Vicent Ferrer.

L’Honorable Clavariesa, Vicenta Evangelina Escudero Garcia, va visitar, el dijous passat, el Colege Imperial de Chiquets Òrfens de Sant Vicent Ferrer junt en la Directiva de Junta Central Vicentina.

En acabar de recórrer les instalacions del Colege i compartir en els chiquets les seues vivències diàries, va participar junt en ells en una eucaristia celebrada per Clavari-Director, José Ignacio Llópez.

Una volta finalisada besà la relíquia de Sant Vicent, propietat del Colege. La visita va finalisar compartint un sopar en tots els chiquets.

-
XXXVI Concurs de Declamació Infantil en Llengua Valenciana a la Mare de Deu dels Desamparats.

L’Honorable Clavariesa, Vicenta Evangelina Escudero, va assistir al XXXVI Concurs de Declamació Infantil en Llengua Valenciana a la Mare de Deu dels Desamparats, celebrat en el Saló d’Actes Constantí Llombart de Lo Rat Penat.

El certamen, organisat per l’Associació Dames de Sant Vicent Ferrer i el Grup de Dones Valencianes, és una de les cites culturals i devocionals més emblemàtiques dedicades a la patrona del Regne de Valéncia. L’acte reunix cada any a chiquets i chiquetes que reciten poesies en valencià en honor a la Verge, posant de manifest l’arraïlada de les tradicions, la llengua valenciana i la devoció popular.

El concurs, naixcut en 1984, conta en una llarga trayectòria i ha segut celebrat en destacats espais culturals de la ciutat, consolidant-se com una referència dins dels actes dedicats a la patrona valenciana.
-
L’Honorable Clavariesa en el Concert homenage a les Forces Armades.

L’Honorable Clavariesa 2026, Vicenta Evangelina Escudero García, va assistir al concert homenage al Dia de les Forces Armades 2026, celebrat en el Claustre Major de l’antic Convent de Sant Dumenge de Valéncia.
L’acte, organisat pel Quarter General Terrestre d’Alta Disponibilitat i presidit pel Tinent General Luis Sáez Rocandio, va formar part del XLIV Cicle de Concerts interpretat per l’Unitat de Música Militar del Quarter General.
La cita va reunir a representants institucionals i autoritats civils i militars en un event cultural i commemoratiu en honor a les Forces Armades.

